piątek, 19 lipca 2013

Casting na redaktora od metamorfoz


Jak wiecie w poprzednim castingu zgłosiła się tylko jedna osoba, która nie przeszła.
Organizuje więc casting na redaktora dot. Metamorfoz. Jaki musi być redaktor ?

- zna się na bloggerze
- umie polską ortografię
- jest kreatywny

Spełniasz wszystkie podane wyżej wymagania ? To ten casting jest właśnie dla ciebie. Zgłoś się !
Jeśli chcesz się zgłosić to napisz pod tym postem małe symboliczne "zgłaszam się", opisz siebie, i wyślij na bloggowego maila metamorfozę dowolnej osoby z opisami. Ja spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę najlepsze, które będzie miało szansę na pisanie na tym blogu.

EDIT: Uwaga !!! Zmiana terminu. Zgłoszenia możecie dawać do 22.07.2013r.

E-mail : kontakt.stardollowy-boy@wp.pl

13 komentarzy:

natrix12 pisze...

zgłaszam się

Więc tak mam na imie Ola : ) lat 15 mieszkam w Rzeszowie . Interesuje się głównie modą i stardollem . Jestem osobą spontaniczną i oryginalną :))

natrix12

Zaraz zabiore się do robienia metamorfozy : )

luvmyperfectjai pisze...

Do kiedy można się zgłaszać ?

Nati_Avril11

FunComTv pisze...

Napisane w poście

Trucia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Trucia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Nataly pisze...

Wszystk onapiszę w mailu ;).

LittleGrimalkin pisze...

Zgłaszam się :) opiszę wszystko w mailu, który jutro wyślę :)

3Jula pisze...

Powodzenia dla wszystkich :) Ja już u siebie robię metamorfozy, więc się nie zgłoszę ;) No i piszę już na tym blogu xd



3Jula

Martinii95 pisze...

Nazywam się Marta, mam 17 lat i jestem na Stardoll od 2009 roku, chociaż pierwsze konto założyłam dwa lata wcześniej, także mam już trochę ''Stardoll'owego doświadczenia''. Chętnie podążam za trendami, mam również swoje ulubione sklepy, takie jak PPQ czy Miss Sixty. Chciałabym być redaktorką od metamorfoz, ponieważ często przebieram lalki, zmieniam ich wygląd. Robię to głównie dla siebie, ale myślę, że nadszedł już najwyższy czas by ujrzały one światło dzienne.

Martinii95

Martinii95 pisze...

zgłaszam się* Martinii95 :)

luvmyperfectjai pisze...

Zgłaszam się

Mam na imię Monika. Mam 16 lat, a konto na Stardoll'u założyłam w 2008 roku, więc mam już pięcioletnie doświadczenie. Zawsze, gdy wchodzę na profil jakiegoś gracza próbuję zrobić na jego lalce jakąś nową stylizacje,więc myślę, że nadaje się. Pisałam już na kilku innych blogach, lecz z powodów prywatnych musiałam zrezygnować,ale doświadczenie na bloggerze mam. Sama prowadzę swój blog z grafikami, więc posługiwać bloggerem się umiem. Z ortografią nie ma u mnie problemu.

Nati_Avril11

Unknown pisze...

Zgłaszam się :)

Nazywam się Justyna i mam 16 lat. Interesuję się modą i grafiką komputerową. Uwielbiam czytać książki.
Konto na Stardoll założyłam 9 sierpnia 2009 roku, czyli mam już 4 letnie doświadczenie. Z ortografią nie mam żadnego problemu. Parę lat temu prowadziłam swojego dobrze prosperującego bloga, więc z Bloggerem na pewno sobie poradzę. Pisałam także na blogu Stardollowe- Demotywatory. Bardzo chciałabym byś redaktorką od metamorfoz na tym blogu. Jestem osobą kreatywną i podążam za nowymi trendami. Mam swój styl i nie wzoruje się na nikim.

Metamorfozę wraz z opisem wysłałam już na blogowego e-maila.

Justa_16166

Misiullaa ♥ pisze...

Witaj.
Mój nick na stardoll to Misiullaa. Mam obecnie 32lvl. Z ortografią i interpunkcją nie mam problemów. Umiem robić screeny. Mogę prowadzić te wszystkie działy możesz mi go także wybrać. Najbardziej chciałabym zająć się przeglądem szaf. Na stardoll jestem od marca bieżącego roku ale nie używam poprzedniego konta. Na obecnym profilu jestem od sierpnia tego roku. Znam się na modzie. Założyłam i prowadzę bloga. Nie jest on znany.
Bardzo chciałabym zacząć pisać na jakimś ze znanych blogów. Mam bardzo dobry kontakt z ludźmi. Umiem tworzyć prześliczne stylizacje. Umiem także prostować nogi lalce. Umiem blogerem obsługiwać się perfekcyjnie. A w rzeczywistości mam 13 lat. Zaczęłam pierwszą klasę gimnazjum. Mam bardzo dużo wolnego czasu. Można mi zaufać. Naprawdę mam na imię Wiktoria. Pozdrawiam Misiullaa i życzę powodzenia innym. :) :) :)
PS Chciałabym także zająć się stylizacjami lub metamorfozami