piątek, 19 lipca 2013

Dancing in the rain *przywitanie*

Heeeeeej :) My się jeszcze nie znamy, jestem Iga. Będę tutaj pisać. Od teraz. Zajmę się stylizacjami oraz co sobotę będę organizować konkurs na stylizację tygodnia :)
Dzisiaj pierwsza stylizacja jaką dla Was mam :)
Przyjmijcie ją ciepło :)
Okulary / Original Future / 39sm
Bluzka / Apres Ski / 11sd
Pasek / Wild Candy / 50sm
Spódniczka / Tingeling / 8sd
Torebka / Decades / 43sm
Buty / Fallen Angel / 80sm
Stylizacja na lato :) Zacznę od tego, że uparłam się na tą bluzkę. A potem sama z siebie wpadła mi w ręce spódniczka. Dawno już ją kupiłam, ale używam jej nawet często :D Przekonacie się jeszcze, huehuehue :) Jedyne moje "ale" do tej stylizacji to torebka :)
A co Wy o tym sądzicie ? :)
Komentujcie!
I.x.

11 komentarzy:

Unknown pisze...

super stylizacja a co do torebki masz racje XD

FunComTv pisze...

Witamy na blogu :)
Stylizacja bardzo mi sie podoba. Szczegolnie spodniczka.

Pozdtawiam FunComTv

Klaudia pisze...

Dla mnie bez szału. Spódniczka super gra z torebką i osobno ta bluzka z butami. Razem mi nie pasują:)

Trucia pisze...

Bardzo ładna stylizacja,a najlepsza jest spódniczka :)

Ig pisze...

@botakchce
dziękuję Ci za uwagę :) Moim zdaniem naprawdę bluzka ładnie wyglądałaby ze spódniczką, jednak torebka odwraca uwagę. Jest wrażenie jakby to bluzka nie pasowała, a tymczasem nie pasuje torebka :)
Liczę, że spodoba Ci się jakaś moja stylizacja i dziękuję za Twoją uwagę :)
I.x.

3Jula pisze...

Stylizacja jest prześliczna <3 Zamarzyła mi się ta spódniczka <3 I witaj na blogu :) Będziemy razem pisać. :)



3Jula

Nataly pisze...

Witam Cię ! Wszysttko wygląda doskonale ♥ !

Ig pisze...

Dziękuję wszystkim za te pozytywne komentarze :)
I.x.

Unknown pisze...

boska <333 ta spódniczka jest świetna
selena97865love

Sabina Skynight pisze...

może być

natrix12 pisze...

bosko wszystko razem gra : 33