sobota, 20 lipca 2013

The one that got Away...

Hej :) Mam dla Was stylizację z tym nowym wianuszkiem :)
 
 
Wianek / Pretty'n'Love / 3sd
Okulary / Riviera / 5sd
Koszula / Ralph Lauren / 7sd
Stanik / Basic / 19sm
Spódniczka / Velvet Orchid / 14sd
Torebka / Pix / 60sm
Bransoletka / Evil Panda / 10sm
Buty / Fallen Angel /!HB!/ 12sd 

Wcisnęłam w stylizację także tą cudowną spódniczkę, tak samo popularną. Zasłużyła na taki "fejm". Jest naprawdę ładna, zarówno kolorystycznie jak i pod względem kroju. Stylizacja jest typowo wiosenna (tak, wiem, że mamy lato ;D), przynajmniej mi się kojarzy z wiosną. Miałam problem z butami. Ale po długich, długich, bardzo długich chwilach niepewności wybrałam te, które pasowały mi najbardziej :)
Chciałam zostawić bez torebki, ale ten aparacik naprawdę pasuje ! Szalona różowa turystka - oto ja w mojej wiosennej stylizacji na lato ! :D

 
 
Mi się stylizacja podoba, jestem z niej zadowolona ! Naprawdę !
A Wam podoba się stylizacja ?
Komentujcie ! :)
 
I.x.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczna :d

3Jula pisze...

Stylizacja jest ładna lecz uważam, że powinnaś dać do niej białe dodatki a nie czarne. Wianuszek jest bardzo lekki a te bransoletki są ciężkie, tak samo buty. Ale nie jest źle nawet z tymi dodatkami :) To tylko moje zdanie.



3Jula

Nataly pisze...

Ładna stylizacja . : )

Unknown pisze...

piękna <33
selena97865love

natrix12 pisze...

Super : **

Klaudia pisze...

Zgadzam się z 3Jula, to samo przyszło mi do głowy o tej bransolecie. Jest zdecydowanie za ciężka dla tej delikatnej reszty. Ale torebka jest śliczna, góra fajnie współgra z dołem, jest okej :)