poniedziałek, 26 sierpnia 2013

II etap "BITWY NA OBCASACH"-GŁOSOWANIE

Hejj:) Wczoraj nie było postu,bo chciałam żeby wszyscy dostarczyli prace:) No więc tak...miałam zrobić ankietę,ale ze względu na to,że nie mam zbyt wiele czasu i piszę to na szybko,po prostu będziecie komentować:D Dostałam tylko 3 zgłoszenia do "Bitwy na obcasach",dlatego to nie JA,lecz WY wybierzecie swoją faworytkę.W komentarzach piszcie która według was dziewczyna najbardziej się postarała.Oto prace:
                                                                 Autorka:Jola513
                                                       
                                                          Autorka:AliMakkartnej
                                                         
                                                         Autorka:ArbuzowySorbet

Głosowanie trwa do niedzieli czyli do 31 sierpnia.
WYBIERZ MAKIJAŻ ,KTÓRY NAJBARDZIEJ CI SIĘ PODOBA I ODDAJ SWÓJ GŁOS NA TĄ OSOBĘ.

9 komentarzy:

justi021 pisze...

Głosuję na AliMakkartnej

Nataly pisze...

ALIMAKKARNEJ ;)

naati8

Adusiaczek3 pisze...

alimakkartnej.

adusiaczek3

a:a pisze...

^ oo jak miło z Waszej strony! :)^

ArbuzowySorbet pisze...

głosuje na siebie. lol. nie mam ludzi o których mogę prosić o takie gówno, żeby zagłosowali na mnie. Moim zdaniem Ty powinnaś wybrać kto wygrał, będzie sprawiedliwe. Pozdrawiam.

ArbuzowySorbet

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Zgadzam się z ArbuzowySorbet. Powinnaś sama wybrać. W takim razie ja teź głosuję na siebie ;x
jola513

Silence pisze...

głosuje na arbuzowysorbet


a:a pisze...

w takim razie chcecie powiedzieć, że nakłaniam ludzi do głosowania na siebie? nie jestem taka, jeśli mam wygrać, to sprawiedliwie. -.-