piątek, 26 lipca 2013

3, 2, 1 SMILE !

Hej :) Mam dla Was stylizację :) Jestem z niej bardzo zadowolona :)
 
 
Wianek / Pretty'n'Love / 3sd
Okulary / Killah / 7sd
Blezer / Original Future / 103sm
Bluzka / Basic / 13sm
Pasek / Voile / 32 sm
Spodenki / Basic / 38sm
Buty / Basic / 20sm
Buty / Fallen Angel / 80sm
Aparat / Stuie Shop / 40sm
 
Zacznę od tego, że zamiast torebki użyłam aparatu :) 3, 2 , 1 SMILE ! :) Jestem zadowolona z tej kurteczki. Kiedy była w sklepie nie zwróciłam na nią uwagi, ale teraz mi się strasznie spodobała :)
 Ogólnie jestem zadowolona ze stylizacji. Wahałam się między takim połączeniem butów, a samymi platformami, jednak wybrałam to. W sumie tak jest mniej pusto :)
 
Co myślicie ?
Komentujcie,
I.x

3 komentarze:

Nataly pisze...

Super blazer <3

3Jula pisze...

Według mnie jest prześliczna ;)



3Jula

Ewa pisze...

Bardzo podoba mi się ta stylizacja :D Wianek pasuje idealnie :)

klusia03