piątek, 26 lipca 2013

Hot or Not #2

Dzisiaj druga część hot or not. :) Mam nadzieję, że podobają Wam się posty i będziecie się nadal zgłaszać. Jeśli ktoś zmienił stylizację to może się zgłosić drugi raz.

Dzisiaj oceniam:
1. natrix12
2. selena97865love
3. naati8
4. botakchce

 Nie ma 5 osoby gdyż się taka nie zgłosiła :)

1. natrix12


3Jula:  Stylizacja jest całkiem OK. Nie pasuje mi w niej sporo rzeczy. Spodenki są w czarne cętki, więc bluzka powinna być czarna. Zamek przy spodenkach jest koloru srebrnego a pasek dałaś ze złotym zrobieniem. Buty trochę odbiegają kolorystycznie od stylizacji. Kapelusz krzywo założony. Może są to detale ale według mnie bardzo ważne. Nie mogę się zdecydować, więc jesteś HOT/NOT.

2. selena97865love

3Jula: Według mnie jest średnio. Spodenki w ogóle nie pasują i są krzywo założone. Ogólnie dziwnie wyglądają te kwiatki na nich (bardzo nienaturalnie). Buty średnio pasują. Bluzka jest ładna, wianek też. Brakuje torebki. Stylizacja słabo dopracowana. Według mnie jesteś NOT.

3. naati8

3Jula: Mam bardzo mieszane uczucia co do tej stylizacji. Może zacznę od dołu. Buty: miałaś na nie pomysł ale jakoś nie wyglądają one zbyt starannie. Trampki wystają, do tego ten obcas, no po prostu mi się nie podoba. Torebkę jak widzę zrobiłaś z pasków i płatków róży. Plus za oryginalność. Teraz góra. Nie podoba mi się tak sukienka która jest na samej górze. Jest to strasznie zagmatwane, gubię się w twojej stylizacji. To tylko moja zdanie ale według mnie jesteś NOT.

4. botakchce

3Jula: Będzie krótko i na temat. Podoba mi się :) Jedna możliwa zmiana która przychodzi mi do głowy to spodenki. Bez przedłużeń, według mnie jesteś HOT. :)


Kolejny post zgłoszeniowy już w poniedziałek. Jeśli chciałby ktoś ze mną ocenić następną część to proszę zgłosić się w komentarzu a ja rozpatrzę waszą propozycję. Wybiorę 1/2 osoby, jeśli się ktoś w ogóle zgłosi.


Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Klaudia pisze...

Cześć, cieszę się, że podoba Ci się moja stylizacja. Co do powyższych ocen również jestem zgodna. Mam jedynie pytanie - jakie przedłużenia?:D Masz na myśli spodenki z wysokim stanem?:D

Pozdrawiam, botakchce

3Jula pisze...

Nie, chodziło o to że można by było wymienić spodenki, a potem oddzielnie napisałam, że bez zbędnych przedłużeń (to znaczy że od razu) dostajesz hot ;d



3Jula

Nataly pisze...

Dzięki za ocenę ;).

Nataly pisze...

Dzięki za ocenę ;).