niedziela, 21 lipca 2013

Come *Downtown* & get it

Heeeej ! :) Przeglądałam blogi, które obserwuję i na jakimś była świetna darmówka: bluzka z Downtown. Bluzka jest re-we-la-cyj-na! Darmówka darmówką, ale dałabym za nią jakieś 80sm, gdyby była w sklepie, serio. Stylizacja jest dziwna, patrzcie ! :
Bluzka / Darmówka / 0sm
Pasek / Evil Panda / 0sm (?)
Spodnie / Original Future / 79sm
Bransoletka / Evil Panda / 10sm
Kopertówka / RIO / 3sd
Buty / Fallen Angel / 40sm
 
Okeeeeeej... Zacznę tym razem od kopertówki. Otóż z torebką miałam straszny problem. Mogłam wybrać albo czarną, albo jakąś inną krejzi i w ogóle. Stwierdziłam, że czarnego już za dużo tutaj, więc trzeba kombinować ! Przymierzyłam co najmniej 12 kopertówek i torebek. I nagle wracam zrezygnowana na początek szafy, a tam czeka czerwona kopertówka! BA DUM TSS. Więc przymierzam i takie "Jej! Wygrałam życie!".
Jedyne nad czym się jeszcze wahałam to buty. Bo normalnie te spodnie są ustawione niżej, a te buty + spodnie w normalnej pozycji = maskaraaaaa! Ale dzięki temu, że bluzka ma taki krój schowałam kawałek spodni pod nią i nie wygląda to tak źle.
Outfit wyszedł taki-nijaki , bardziej na luzie niż elegancki, czyli jakaś odmiana, bo wolę eleganckie stylizacje. Jestem średnio zadowolona z efektu, ale nie jest aż tak źle.
Kupiłam sobie dzisiaj fajną bluzę i legginsy w paski (w realu) :D Jaram się, chociaż mam trochę za grube nogi na te legginsy... LooooL XD
 
Do jutraaa! :)
I.x.
 
*w telefonie krótki tekst, ja to czuje, ja to wiem, dobrze się dziś skończy ten dzień*
PS. ZAJRZYJCIE DO KONKURSU NADAL BRAKUJE KILKU ZGŁOSZEŃ ! :))

6 komentarzy:

Nataly pisze...

Fajna darmówka . Stylizacja też ♥

Klaudia pisze...

Darmówka jest prze-przepiękna. Ale raz, nie ma co oceniać ile by się na nią wydało, z resztą 80sm to chyba mało. A dwa, stylizacja jest średnia, czyli tak jak sama pisałaś. Ale może i zestawiłabym podobnie spodnie z tą bluzą ;3
W każdym bądź razie opanuj nieco swoje opisy :D O to chodzi w Stardollu żeby kombinować z ubraniami, a nie tylko zakładać je jak są do tego zrobione i nie musisz nam o tym pisać, bo to Twoja kreatywność ;3 My ją widzimy.

botakchce

Ig pisze...

@botakchce lubię pisać o tym jak powstaje stylizacja, bo gdy sama czytam takie posty wolę przeczytać coś na temat outfit'u a nie suchą stylizację i sklepy z jakich są ubrania :)
ale dziękuję za uwagę :)
I.x.

Klaudia pisze...

Właściwie masz racje, każdy redaktor ma swój styl. Tak już przywykłam do minimalizmu we wpisach, że mała odmiana jest dla mnie dziwna, chociaż wcale nie jest zła:)
Pozdrawiam c:

Unknown pisze...

fajna :D
selena97865love

3Jula pisze...

Ta darmówka jest genialna <3 Coś mi w tej stylizacji nie pasuje ale do końca nie wiem co ;p



3Jula