poniedziałek, 22 lipca 2013

HOT OR NOT - zgłoszenia.

Hej :) Może na początku się przedstawię ? Mam na imię Julia, w lipcu skończę 15 lat. Na stardoll kryję się pod nickiem 3Jula. Mój wygląd na stardoll:


Chciałabym od razu podziękować FunComTv za to, że mogę pisać na blogu :) To dla mnie niezwykle ważne, dziękuję ♥

Może na początku wyjaśnię o co chodzi  HOT or NOT ? 
Polega to na tym, że umieszczam na blogu post zgłoszeniowy w którym w komentarzach zgłaszają się wszyscy chętni. Ze wszystkich osób losuję 10 osób (mam nadzieję, że chociaż tyle się zgłosi). 5 pierwszych osób zostanie przeze mnie (możliwe, że z małą pomocą FunComTv) ocenione. To znaczy ? To znaczy, że umieszczam na blogu wasz strój i opisuję go po czy stwierdzam, czy jesteś HOT or NOT. Jeśli są jeszcze jakieś pytania to proszę pisać w komentarzach. Na każde na pewno odpowiem. Zgłoszenia trwają do środy :) Proszę liczyć się tylko z każdą krytyką zarówno ode mnie jak i od FunComTv. Po to się zgłaszacie aby zostać szczerze ocenieni, czyż nie ? :)) My też obiecujemy, że nie będziemy nikogo obrażać.


A więc co mi pozostało ? Zapraszam wszystkich do zgłaszania się. Miłego wieczorku ♥


Pozdrawiam, 3Jula ♥

10 komentarzy:

| Paczi pisze...

zg

patrycja_2000

natrix12 pisze...

Zgłaszam się : )

Unknown pisze...

zg się
sandrusia_95

Klaudia pisze...

zgłaszam się ;3

botakchce

Unknown pisze...

zgłaszam się :D
selena97865love

Antosiala pisze...

Zgłaszam się!
Antosia_

lea pisze...

Zgłaszam się.
julomarty

Nataly pisze...

Zgłaszam się no i witam ^^

naati8

agatta96 pisze...

zgłaszam się

agatta96

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.