poniedziałek, 29 lipca 2013

Hot or Not - Zgłoszenia

Mam nadzieję, że jesteście już wszyscy gotowi na drugą część moich postów hot or not. :) Chyba nie jesteście zdziwieni, że post wygląda tak jak ostatnio, no bo cóż mogę innego napisać ?


Może na początku wyjaśnię o co chodzi  HOT or NOT ? 
Polega to na tym, że umieszczam na blogu post zgłoszeniowy w którym w komentarzach zgłaszają się wszyscy chętni. Ze wszystkich osób losuję 10 osób (mam nadzieję, że chociaż tyle się zgłosi). 5 pierwszych osób zostanie przeze mnie (możliwe, że z małą pomocą FunComTv) ocenione. To znaczy ? To znaczy, że umieszczam na blogu wasz strój i opisuję go po czy stwierdzam, czy jesteś HOT or NOT. Jeśli są jeszcze jakieś pytania to proszę pisać w komentarzach. Na każde na pewno odpowiem. Zgłoszenia trwają do środy :) Proszę liczyć się tylko z każdą krytyką zarówno ode mnie jak i od FunComTv. Po to się zgłaszacie aby zostać szczerze ocenieni, czyż nie ? :)) My też obiecujemy, że nie będziemy nikogo obrażać.
A więc co mi pozostało ? Zapraszam wszystkich do zgłaszania się. Miłego dnia ♥
Pozdrawiam, 3Jula ♥

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się

pisia1356

Nataly pisze...

zg się <3

naati8

Neko pisze...

Zgłaszam się.

kolin.miss100

Silence pisze...

zgłaszam się


kami151

Kobieca Strona Siatkówki pisze...

Zgłaszam się . Pikaczu103

a:a pisze...

zgłaszam się
AliMakkartnej