poniedziałek, 29 lipca 2013

I'm so sorry, I don't cry

Kochani, wybaczcie mi moją decyzję. Niestety nie mam czasu na tego bloga. Całkowicie pochłonęło mnie pisanie na moim bloga, wykonywanie grafik i nauka do egzaminów dodatkowych... 
Chciałabym podziękować FunComTv, za możliwość pisania tutaj, gdyż było to dla mnie niezmiernie ważne. Niestety nie wiedziałam, że przerośnie mnie to zadanie, proszę, abyś wybaczyła mi, że zawaliłam sprawę...
Chciałabym podziękować także Wam, drodzy czytelnicy- za miłe komentarze, słowa krytyki, a także za bycie tutaj na blogu :) Nawet nie wiecie jak bardzo Wasza obecność motywuje do działania !
Teraz coś do współredaktorów: życzę Wam sukcesów w pisaniu tutaj, aby blog się rozwijał i abyście Wy rozwijali swoje umiejętności we wszystkim, za co się zabierzecie , choćby miało to być zwykłe robienie stylizacji :)
Nie pisałam tutaj długo, jednak ten blog jest wyjątkowy, da się odczuć jego atmosferę siedząc przed monitorem i czytając posty, komentarze.
Dziękuję Wam za wszystko, wszystkim Wam, za wszystko :)
Do zobaczenia, kiedyś, za jakiś czas, gdzieś, nie wiadomo gdzie, może kiedyś zobaczycie mój podpis i pomyślicie "to ona" ? 
Dziękuję ,
I.x.

1 komentarz:

Nataly pisze...

Szkoda : (( . Ale to twoj decyzja ;).