czwartek, 25 lipca 2013

So happy I could die

Cześć :) Dzisiaj dzień zaczęłam od graficzenia, a także od wyczyszczenia mojego stardollowego konta ze stardollarów :D Wróciły wszystkie te stare rzeczy, to jak tu nie skorzystać. Wydałam ponad 150sd, i nadal mam kilka rzeczy na wishliście... Muszę zdobyć sd, szybkooo !  Wykonałam jeszcze stylizację, z której jestem bardzo, ale to bardzo, bardzo, bardzo zadowolona ! Popatrzcie:
 
Futro / Decades / 7sd
Płaszcz / Windows on the world / 14sd
Sukienka / Nelly / 22sd
Pasek 1 / Wild Candy / 50sm
Pasek 2 / Voile / 46sm
Buty / Fallen Angel / 90sm
 
Mam te buty, nareszcie :) Naprawdę fajnie, że są w starplazie za tak niską cenę, bo po starbazaarze krążyły nawet po 500-600sm ! A ja tutaj jednak kupiłam za 90 :D Na początku stylizacja zaczęła być takim białym czymś. Ale później dodałam płaszcz. Właściwie, to ten płaszcz jest bardzo oryginalny... Nie widuję go za często na kontach innych stardollowiczów. W sumie kupiłam go bo spodobał mi się jego krój: płaszcz jest taki ogromny, ma szerokie ramiona :) No ale tutaj naprawdę... podoba mi się połączenie tego futra i płaszcza !
Brak torebki, bo naprawdę nie wiedziałam jaką umieścić, bo z każdej strony zasłaniałby ją płaszcz albo futro :D Ale jednak nie jest potrzebna...
 
Podoba Wam się stylizacja ?
Komentujcie :)
I.x.

1 komentarz:

Nataly pisze...

Jest po prostu dziwnopiękna xD . kocham ją ♥