środa, 24 lipca 2013

Hot or Not #1

Przepraszam, że dodaję tak późno posta ale po prostu mam przeprowadzkę i mam nadzieję, że się nie obrazicie jeśli kiedyś zapomnę dodać posta ale ciężko u mnie z Internetem teraz :c Do końca miesiąca się wyprowadzę. Dzisiaj nie pomaga mi oceniać FunComTv, bo jak wiecie jest ona na wakacjach, więc ocenię stylizacje sama :)
PROSZĘ LICZYĆ SIĘ Z KRYTYKĄ I NIE OBRAŻAĆ SIĘ JEŚLI KTOŚ DOSTAŁ NOT, PAMIĘTAJCIE TO TYLKO MOJE ZDANIE !

Oto wylosowane osoby:
1. Sandrusia_95
2. patrycja_2000
3. Antosia_
4. julomarty
5. agatta96




1. Sandrusia_95

3Jula: Na wstępie powiem, że mi się nie podoba. Rozumiem, że chciałaś jak najlepiej użyć rzeczy z nowej dostawy do sklepu Hot Buys Retro ale według mnie przemieszałaś style. Marynarka jest raczej elegancka i ma złote zdobienia. Buty są bardziej rockowe i mają srebrne dodatki. Spódnica nieładnie wystaje spod marynarki. Byłoby dużo lepiej gdybyś użyła spódnicy która ściśle przywiera do ciała. Zegarek jest ładny, tak jak sukienka ale odbiega od reszty. Przykro mi ale według mnie jesteś NOT.


2. patrycja_2000

3Jula: Bardzo pozytywnie zostałam zaskoczona. Na prawdę poniekąd brakuje mi słów. Może napiszę tylko co mi tutaj przeszkadza: według mnie tatuaż jest zbędny a kurteczka jest lekko krzywo założona. Wszystko inne na plus. Stylizacja jest jednym słowem genialna. Krótko i na temat: HOT.


3. Antosia_

3Jula: Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Kurteczka, która jest na pierwszym planie jest prześliczna. Spodnie ze stardesign pięknie skomponowały się z górą. Mam tylko pewne ale, a mianowicie co do butów. Jak widać lekko jeden wystaje co działa na niekorzyść. Albo zdjęłabym platformy i wymieniła torebkę albo pozbyłabym się tych butków w kwieciste wzorki. Ale pomimo butów jesteś HOT.


4. julomarty

3Jula: Z jednej strony stylizacja mi się podoba ale z drugiej strony jest jakoś pusta. Można by ją bardziej ożywić dodając jakąś spódnicę na dół. Bo sama sukienka/tunika wygląda trochę nudnie. Co prawda dałaś dobrze dobrane dodatki za co masz plus. Nie wiem co więcej napisać bo opisałam już wszystko co zawarte w stylizacji. Nie mogę się zdecydować, więc dostajesz ode mnie HOT/NOT. Przykro mi ale nie umiem zdecydować.


5. agatta96


3Jula: No i znów nie wiem. Po pierwsze jeśli zakładasz bransoletkę w salonie piękności to potem sprawdź czy nie wchodzi na żadne ubranie. Tutaj nie sprawdziłaś i bardzo brzydko to wygląda. Twój drugi minus to kapelusz, który do tej fryzury nie pasuje i powinnaś go albo zdjąć albo zmienić włosy. Według mnie ta sukienka średnio pasuje do tej bluzki. Sukienka jest dosyć długa, więc według mnie przydałoby się ją podnieść do góry. Buty niby pasują ale gdyby się przyjrzeć to wcale tak nie jest. Okulary pasują, to fakt. Przykro mi ale według mnie jesteś NOT z powodu zbyt wielu błędów. 



Kolejna część w piątek jeśli będę miała internet :)

Pozdrawiam, 3Jula <3

4 komentarze:

| Paczi pisze...

Dziękuję za ocenę, to nie jest aż tak późno i rozumiem te przeprowadzki :D

3Jula pisze...

Wiem, ale tutaj są zmienione godziny postów i wychodzi, że dodałam to o 13:19 (?) :)


3Jula

Nataly pisze...

NOT HOT HOT/NOT HOT/NOT NOT ;)

Antosiala pisze...

Hej dziękuję za ocenę! :) Zgadzam się, że te połączenie butów nie jest zbyt dobrym, ale nie mogę się z tym pogodzić!!! Dlaczego te buty muszą być aż tak długie.. PECH! :O