poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Zgłoszenia do "BITWY NA OBCASACH"

Hejj:)Na początek chciałabym się przedstawić.Jestem redaktorką działu bitew,a na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Netixa.



















 A teraz właściwa część postu.Od dzisiaj do czwartku (czyli od 19 sierpnia do 22 sierpnia) możecie zgłaszać się pod tym postem do BITWY NA OBCASACH.
Jak już wspomniałam,zgłaszać możecie się do czwartku tego tygodnia.Wszystkie zgłoszenia będą brane pod uwagę.Teraz wyjaśnię zasady naszego konkursu:
1.Co 2 tygodnie w poniedziałek na stronie głównej bloga będzie post zgłoszeniowy do BITWY NA OBCASACH.Możecie się pod nim wpisywać,wyrażając swoją chęć udziału w zabawie.
2.W czwartek tego samego tygodnia będziemy robić I etap bitwy.Dostaniecie wymyślone przeze mnie zadanie dotyczące wystroju apartamentu,makijażu lub stroju medoll lub innych.
3.W niedzielę odbędzie się II etap bitwy.Odpadnie wtedy kilka osób z pierwszego etapu.Również dostaniecie jakieś zadanie,które trzeba będzie wykonać.Gdy już będę miała wszystkie prace,zrobię ankietę,dzięki której WY będziecie mogli zadecydować kto zasługuje na miano zwyciężczyni BITWY NA OBCASACH.
               Oczywiście nie obędzie się bez nagród.Poniżej zapisałam co należy się za które miejsce.
1 MIEJSCE - 20 SD
2 MIEJSCE - 15 SD
3 MIEJSCE - 5 SD
                      Zachęcam do udziału:)

5 komentarzy:

a:a pisze...

Zgłaszam się.
AliMakkartnej

ArbuzowySorbet pisze...

zgłaszam się ;)

ArbuzowySorbet

Unknown pisze...

ok zg się
jola513
;-)

Nataly pisze...

powo ;]

Nataly pisze...

powo ;]