środa, 31 lipca 2013

Hot or Not #3

Pomimo tego, że mam dziś urodziny znalazłam chwilę na dodanie postu z Hot or Not.

Osoby do oceny:
1. klusia03
2. pisia1356
3. selena97865love
4. naati8


Zgłosiły się tylko 4 osoby, więc dam wszystkie w jednym poście.

1. klusia03
3Jula: Jakoś mi się średnio podoba. Spódnica jest całkiem ładna ale kompletnie nie pasuje do tego żakietu. Buty też nie są zbyt ciekawe. Naszyjnik jest ładny ale jakoś nadal ta spódnica mi wszystko tutaj psuje. Według mnie jesteś HOT/NOT.
FunComTv: Nie jest jakoś zachwycająco ładnie. Makijaż ładnie komponuje się ze spódnicą. Kolor paznokci z żakietem lecz całość do siebie nie pasuje. HOT/NOT

2. pisia1356
3Jula: Stylizacja podoba mi się. Nie będę się rozpisywać, po prostu widać co chciałaś zrobić i Ci się udało. Nie pasują mi jedynie buty ale nie są też całkiem złe. Jesteś HOT.
FunComTv: Powiem, że jest bardzo ładnie. Wszystko do siebie pasuje. Trochę źle założyłaś torebkę, ale to nic wielkiego :) Zdecydowanie HOT


3. selena97865love

3Jula: Stylizacja nie przypadła mi do gustu. Koszula jest ładna ale spodnie średnio do niej pasują. Do tego wystają one spod butów. Dodatki są dobrane dobrze, ale jakoś stylizacja do mnie nie przemawia. Jesteś NOT.

FunComTv: To nie mój styl. Źle założyłaś spodnie. Buty niby pasują do koszuli i okularów ale coś jest nie tak. Nie podoba mi się NOT


4. naati8
3Jula: Zacznę może od dołu: podoba mi się sposób w jaki zrobiłaś buty, są tylko troszkę krzywo. Spodnie są całkiem ładne.Widać, że się starałaś ale nie przemawia do mnie albo ta kurtka albo błyszcząca się narzutka, albo jedno albo drugie. Makijaż dopasowany za co +, ale jest nierówny. Według mnie jesteś HOT, chociaż bardzo dłuuugo się wahałam.

FunComTv: Zazwyczaj jetsem zauroczona biało-czarnymi stylizacjami. Twoją także. Bardzo, ale to bardzo podobają mi się spodnie. Na twoim miejscu zdjęłabym tą kurtkę. Pozatym jest ok, daję ci HOT/NOT


Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Nataly pisze...

Oo dzięki za HOT i HOTNOT nei spodziewalam się ; *** .

Ewa pisze...

Dziękuję za ocenę :)

klusia03

justi021 pisze...

Zgadzam się z twoimi ocenami. :) PS: też się zgłaszam.

a:a pisze...

Wszystkiego najlepszego!
AliMakkartnej