środa, 24 lipca 2013

Red Hot Chili Pepper

Hej :) Mam dla Was stylizację :) Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam, niestety miałam sporo pracy z grafikami :) Postaram się dzisiaj nadrobić tym czymś :
 
Naszyjnik / Fallen Angel / 40sm
Bluzka / Apres Ski / 11sd
To coś z dziurkami / Evil Panda / 8sd
Spódniczka / Basic / 45sm
Zegarek / Fallen Angel / 22sm
Pasek / Wild Candy / 50sm
Kopertówka / DFV Tribute / 8sd
Rajstopy / Fallen Angel / 40sm
Buty / Fallen Angel / 40sm
 
Ogólnie stylizacja w stylu sklepu Fallen Angel, stamtąd pochodzi także większość elementów outfit'u :D Jestem zadowolona, nic dodać nic ująć. Podoba mi się i tyle :)
Jedyny dylemat był z torebką. Poza tym naprawdę uważam stylizację za udaną :)
Najbardziej jestem zadowolona z naszyjnika :)
 
Do napisania,
I.x.

3 komentarze:

Nataly pisze...

Ładna stylizacja ale do niej długie wlosy moim zdaniem <3

3Jula pisze...

Bardzo podoba mi się stylizacja ? ;)


3Jula

3Jula pisze...

stylizacja ! ;) *