poniedziałek, 22 lipca 2013

It's okay not to be okay

Hej :) Dzisiaj bardzo specyficzna stylizacja, która pewnie większości z Was nie przypadnie do gustu...
 
Okulary / Beastly / 50sm
Blezer / Killah / 20sd
Bluzka / Evil Panda / 8sd
Koszula / Miss Sixty / 18sd
Pasek / Wild Candy / 50sm
Kopertówka / Decades / 43sm
Spódniczka / Basic / 40sm
Buty / Special Offer / 0sm
 
Stylizacja jest naprawdę oryginalna. Na początku mi się nie podobała, ale się do niej przekonałam.
Zaczęło się od koszuli i dalej jak poszłooooo !
Miało być black&white, ale dodałam kopertówkę, a wraz z nią buty :)
 
Do jutra !
I.x.
 
PS. ZAJRZYJCIE DO KONKURSU NA STRÓJ TYGODNIA ! :)
NADAL BRAKUJE KILKU ZGŁOSZEŃ :)

4 komentarze:

Unknown pisze...

nie podobają mi sie tylko buty ale w sumie jest ok XD

Klaudia pisze...

Też uważam, że z innymi butami było by naprawdę w trąbkę :3

botakchce

3Jula pisze...

Zgadzam się z opiniami wyżej. Nie pasują mi buty :c



3Jula

Nataly pisze...

Świetna stylizacja ! Przypadla mi ♥