wtorek, 23 lipca 2013

Wiadomość

Witajcie kochani :)
Jestem na wakacjach w Barcelonie i nie mam dostępu do internetu. Wyjątkowo dziś wstąpiliśmy do kafejki internetowej i mogłam dodać jakiegoś posta i powiadomić was o bieżącej sprawie. W Barcelonie będę do 3 sierpnia.

Blog trochę mnie przerósł. Chciałabym go oddać. Po wakacjach jadę do Poznania do Technikum więc będę miała bardzo mało czasu na dodawanie postów czy też przeglądanie stardoll'a. Mam już 16 lat a blog trochę mnie obciąża. Z powodu przyjaciół nie dodaje zbyt często postów, bo wychodzę o 12 z domu a wracam po 24. Oczywiście nagrody z konkursów będą do was przydzielone prędzej czy później. Jeszcze nie wiem co zrobić z bieżącymi konkursami. Gdy będę bywała w jakiś miejscach w których jest dostęp do sieci to będę próbowała.

Pozdrawiam FunComTv

4 komentarze:

3Jula pisze...

Nie oddawaj bloga :c Proszęę :C Przecież to twój blog, ciężko na niego pracowałaś. Udanych wakacji :)



3Jula

Nataly pisze...

Milych wakacji . Rozumiem Cię ale to twój bloog . Dużo pracy włożyłaś ... Nie oddawaj . bĘDĘ plakac ;(

Ig pisze...

Miłego pobytu w Barcelonie ! Jednak naprawdę mi przykro, że chcesz oddać bloga. Oddaj go przynajmniej w dobre ręce lub nie odchodź! Współpraca z Tobą była bardzo fajna, mimo tego, że nie piszę tu długo. Masz własny wybór jednak pamiętaj, że my jesteśmy z Tobą cokolwiek zrobisz i dziękujemy Ci za wszystko co tu napisałaś, wszystko co zrobiłaś dla bloga :)
I.x.

Unknown pisze...

a sprzedajesz stardolowe konto ??